- Afspraak maken telefonisch
Wanneer u belt voor een afspraak zal de assistent u een aantal vragen stellen. Al onze assistenten zijn opgeleid om een zo goed mogelijke inschatting te maken van de aard en urgentie van uw klachten of vragen. Sommige vragen zal de assistent direct kunnen beantwoorden, voor anderen zal u worden teruggebeld of zal een afspraak voor u worden ingepland. De assistent is (net als de huisarts, AIOS, POH-S, POH-GGZ en SOH) verplicht om ten alle tijden vertrouwelijk om te gaan met de door u gegeven informatie. - Afspraak maken online via de webagenda
Voor het online maken van een afspraak kunt u gebruik maken van de webagenda via onze patiëntenomgeving. U dient hiervoor ingeschreven te zijn bij de praktijk en te beschikken over een account.
Spreekuur huisarts
Voor een consult met een huisarts reserveren we 10 minuten die in principe bedoeld zijn voor de behandeling van 1 vraag.
Om de tijd die u met de huisarts hebt optimaal te kunnen gebruiken helpt het om uw afspraak voor te bereiden. De huisarts wil o.a. graag weten hoe lang uw klacht al bestaat, hoe het begonnen is, wat de klacht beïnvloedt, wat u zelf al gedaan hebt, wat uw gedachten zijn over wat er aan de hand is en waarmee u denkt het beste geholpen te zijn.
Verwacht u meer tijd nodig te hebben, bijvoorbeeld omdat u één groot probleem of meerdere vragen heeft of omdat een langer gesprek wenselijk is, meldt u dit dan bij het telefonisch maken van de afspraak. Wij plannen dan extra tijd in.
Indien u gebruik maakt van de webagenda maakt u (maximaal) twee afspraken na elkaar.
Huisbezoek huisarts
Wanneer u nog dezelfde dag een huisbezoek wilt, vragen wij u dit voor 11.00 uur telefonisch aan te vragen.