Afspraak maken

 

  • Afspraak maken telefonisch
    Wanneer u belt voor een afspraak zal de assistente u een aantal vragen stellen. Al onze assistenten zijn opgeleid om een zo goed mogelijke inschatting te maken van de aard en urgentie van uw klachten of vragen. Sommige vragen zal de assistente direct kunnen beantwoorden, voor anderen zal u worden teruggebeld of zal een afspraak voor u worden ingepland. De assistente is (net als de huisarts, Aios, POH S, POH GGZ en SOH) verplicht om ten alle tijden vertrouwelijk om te gaan met de door u gegeven informatie.
     
  • Afspraak maken via webagenda
    Indien u ingeschreven bent bij de praktijk kunt u gebruik maken van onze webagenda. U klikt hiervoor op het icoon Patiëntenomgeving op de homepagina.

Spreekuur huisarts
Voor een consult met een huisarts reserveren we 10 minuten die in principe bedoeld zijn voor de behandeling van 1 vraag.

Om de tijd die u met de huisarts hebt optimaal te kunnen gebruiken helpt het om uw afspraak voor te bereiden. De huisarts wil o.a. graag weten hoe lang uw klacht al bestaat, hoe het begonnen is, wat de klacht beïnvloedt, wat u zelf al gedaan hebt, wat uw gedachten zijn over wat er aan de hand is en waarmee u denkt het beste geholpen te zijn.

Verwacht u meer tijd nodig te hebben, bijvoorbeeld omdat u één groot probleem of meerdere vragen heeft of omdat een langer gesprek wenselijk is, meldt u dit dan bij het telefonisch maken van de afspraak. Wij plannen dan extra tijd in.
Indien u gebruik maakt van de webagenda maakt u (maximaal) twee afspraken na elkaar.

Huisbezoek huisarts
Wanneer u nog dezelfde dag een huisbezoek wilt, vragen wij u dit voor 11.00 uur aan te vragen.